יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

מדוע סוכני מכירות שטח שונאים להגיע למשרד ואיך זה משפיע לרעה על רווחי החברות המעסיקות אותם?

התשובה מאד ברורה וידועה לכל מנהל מכירות: סוכני שטח מעדיפים לבקר ולהיות אצל הלקוחות הקבועים הקיימים שלהם. מה זה מעדיפים? הם מתים על זה! הם "אוהבי אנשים" ושמחים להיפגש עם הלקוחות שלהם, שאיתם ברוב המקרים יש להם יחסי ידידות מתמשכים.

 ..פחות הם אוהבים עבודות אדמיניסטרציה, עבודות "משרד"  והכי שנוא עליהם זה לאתר רשימות של לקוחות אפשריים חדשים, להגיע למשרד, להתקשר אליהם (ב"שיחות קרות") ולנסות לקבוע איתם פגישות עבודה. מרוב שהם שונאים לעשות את זה... נכון ניחשתם: הם לא עושים את זה!!

המשמעות כבדת משקל לרעה עבור המנהלים שלהם, החברות שמעסיקות אותם וכמובן גם עבורם: הגעה פיסית שלהם למס' זעום בלבד של לקוחות פוטנציאליים משמעו אחת: פחות לקוחות חדשים המצטרפים לעסק, פחות מכירות, ופחות הכנסה הן לחברות ולעסקים המעסיקים אותם והן עבורם אישית.

איך פותרים מצב זה? חברת טלמיטינג מומלצת חיצונית יכולה כמעט "מהיום-למחר", להכפיל ואף לשלש ויותר את מס' הפגישות העסקיות הממוקדות של צוות סוכני המכירות עם לקוחות אפשריים.

הפגישות שיוצרת חברת טלמיטינג איכותית הינן אך ורק עם אותם לקוחות אפשריים שהבינו בדיוק מה העסק משווק, גילו עניין אמיתי לשמוע יותר בפגישה עסקית ממוקדת ומתואמת ביומן!

מנקודה זו הדלת פתוחה בידי סוכני המכירות לייצג נאמנה את החברה בפגישות עסקיות, ממש כפי שהם יודעים ואוהבים לעשות.

חברות הנעזרות בחברת טלמיטינג חיצונית במיקור חוץ, שלה ניסיון ניהולי רב שנים ביצירת פגישות איכותיות מתואמות לצוותי של סוכני מכירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה